АТ "Готель "Градецький"

Код за ЄДРПОУ: 14231468
Телефон: +380666484266
e-mail: glekvadim@ukr.net
Юридична адреса: пр-т Миру, буд. 68, м. Чернігів, 14005
 
Дата розміщення: 21.04.2020

Річний звіт за 2019 рік

XI Звіт керівництва (звіт про управління)

Вірогідні перспективи подальшого розвитку емітента Товариство працює на ринку як акцiонерне товариство 23 роки. Предметом дiяльностi Товариства є надання готельних послуг, але останнiм часом пiдприємство в основному займається наданням в оренду й експлуатацiю власного нерухомого майна юридичним та фiзичним особам. На дiяльнiсть та розвиток Товариства негативно впливає наступне: кризовi явища в економiцi, iнфляцiя, збiльшення цiн та тарифiв на енергоносiї, зниження попиту на послуги Товариства, конкуренцiя, нагальна потреба в капiтальному ремонтi, iншi. Вiрогiднi перспективи подальшого розвитку Товариства в цiлому залежать вiд загальної економiчної та полiтичної ситуацiї в країнi, рiвня платоспроможностi як громадян так i пiдприємств, iнших зовнiшнiх чинникiв, тому на даний час керiвництво не має змоги робити довготривалi прогнози щодо подальшого розвитку Товариства. Керiвництвом Товариства вживаються заходи щодо пошуку нових видiв дiяльностi та скорочення i оптимiзацiї витрат, що дозволить полiпшити фiнансовий стан та результати дiяльностi у майбутнiх перiодах. Керiвництво Товариства не має намiрiв лiквiдувати пiдприємство чи припинити дiяльнiсть.
Інформація про розвиток емітента АКЦIОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ГОТЕЛЬ "ГРАДЕЦЬКИЙ" перейменоване з ПУБЛIЧНОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ГОТЕЛЬ "ГРАДЕЦЬКИЙ" вiдповiдно до рiшення загальних зборiв акцiонерiв Товариства вiд 27 квiтня 2018 року. Товариство засноване в процесi приватизацiї, 24 червня 1996 року (Протокол №1 зборiв засновникiв вiдкритого акцiонерного товариства "Готель "Градецький" вiд 24 червня 1996 року), шляхом перетворення орендного пiдприємства "Готель "Градецький" у вiдкрите акцiонерне товариство "Готель "Градецький" на пiдставi затверджених документiв про приватизацiю орендного пiдприємства "Готель "Градецький", Протоколу №2 вiд 19 червня 1996 року зборiв органiзацiї орендарiв та вiдповiдно до Декрету Кабiнету Мiнiстрiв "Про приватизацiю цiлiсних майнових комплексiв державних пiдприємств та їх страктурних пiдроздiлiв, зданих в оренду" вiд 20.05.1993 року № 57-93 i зареєстрована Розпорядженням Чернiгiвської мiської Ради народних депутатiв №257-р вiд 17 липня 1996 року. В звiтному перiодi важливi подiї розвитку (злиття, приєднання, подiл, перетворення тощо) не вiдбувалися. Мiсцезнаходження Товариства: 14005, Чернiгiвська обл., м. Чернiгiв, пр-т Миру, буд. 68 Товариство не має в своїй структурi дочiрнiх та асоцiйованих компанiй. У звiтному роцi Товариство отримувало доходи вiд оренди. Протягом звiтного року Товариство не iнвестувало коштiв у власне пiдприємство. Фiнансово-економiчнi показники Найменування показника 2018 рiк тис.грн. 2019 рiк тис.грн. Вiдхилення (+/-) тис.грн. % Усього активiв 2756,4 2546,5 -209,9 -7,62 Необоротнi активи 2476,4 1825,3 -651,1 -26,29 Оборотнi активи 280,0 721,2 +441,2 +157,57 Власний капiтал -8568,4 -9251 -682,60 -7,97 Поточнi зобов'язання i забезпечення 11 324,8 11797,5 +472,7 +4,17 Чистий прибуток (збиток) -4 567,5 -682,6 х х За результатами фiнансово-господарської дiяльностi за 2019 рiк, Товариством отримано збиток в розмiрi - 682,6 тис.грн. (за 2018 рiк збиток склав -4 567,5 тис.грн). Протягом звiтного перiоду Товариство майже не отримувало доходiв вiд господарської дiяльностi. Збитки обумовленi наявнiстю постiйних витрат, пов'язаних з утриманням та охороною будiвлi (опалення, електроенергiя, заробiтна плата працiвникiв, послуги стороннiх органiзацiй, iншi). Джерело покриття цих витрат - кредиторська заборгованiсть, яка збiльшилася протягом попереднього звiтного перiоду на 66,4% (4 520,8 тис.грн.) та протягом звiтного перiоду на 472,7 тис. грн. (на 4,17%). Активи Товариства зменшилися на -209,9 тис.грн. в основному за рахунок зносу основних засобiв. Станом на 31.12.2018 та на 31.12.2019 умова перевищення вартостi чистих активiв над розмiром статутного капiталу (699,860 тис. грн.) Товариством не дотримується. В разi вiдновлення господарської дiяльностi i отримання прибуткiв Товариство здатне подолати таку ситуацiю.
Інформація про укладення деривативів або вчинення правочинів щодо похідних цінних паперів емітентом, якщо це впливає на оцінку його активів, зобов'язань, фінансового стану і доходів або витрат емітента У звiтному перiодi деривативи не укладалися, правочини щодо похiдних цiнних паперiв не вчинялися.
Зокрема інформація про завдання та політику емітента щодо управління фінансовими ризиками, у тому числі політику щодо страхування кожного основного виду прогнозованої операції, для якої використовуються операції хеджування Операцiї хеджування Товариством у звiтному перiодi не застосовувались
Зокрема інформація про схильність емітента до цінових ризиків, кредитного ризику, ризику ліквідності та/або ризику грошових потоків Основнi ризики, властивi фiнансовим iнструментам, включають: ринковий ризик, кредитний ризик. Керiвництво аналiзує та узгоджує полiтику управлiння кожним iз цих ризикiв, основнi принципи якої викладенi нижче. Ринковий ризик. В складi ринкового ризику Товариство розглядає валютний ризик . Валютний ризик являє собою ризик того, що справедлива вартiсть майбутнiх потокiв грошових коштiв коливатиметься у результатi змiн курсiв обмiну валют. Пiдприємство пiддається валютному ризику, тому що у звiтному роцi здiйснювало валютнi операцiї i має валютнi залишки та заборгованостi. Кредитний ризик виникає у випадку невиконання контрагентами договiрних зобов'язань. Фiнансовi iнструменти, якi створюють суттєвi кредитнi ризики для Товариства - це грошовi кошти та дебiторська заборгованiсть. З метою уникнення кредитного ризику Товариство розмiщує грошовi кошти у фiнансових установах, якi на момент вiдкриття рахунку мають надiйну репутацiю та мiнiмальний ризик дефолту. Проте використання цього пiдходу не дозволяє запобiгти виникненню збиткiв у випадку бiльш суттєвих змiн на ринку. З метою уникнення фiнансових втрат вiд невиконання зобов'язань покупцями-дебiторами Товариство здiйснює торговi операцiї тiльки з перевiреними i платоспроможними клiєнтами на внутрiшньому та зовнiшньому ринках. Ризик лiквiдностi. Ризик лiквiдностi виникає тодi, коли Товариство не зможе погасити свої зобов'язання при настаннi термiну їх погашення. Керiвництво Товариства ретельно контролює i керує своїм ризиком лiквiдностi. Товариство використовує процедури детального бюджетування i прогнозування руху грошових коштiв, щоб забезпечити достатнiй рiвень коштiв, необхiдних для своєчасної оплати своїх зобов'язань. Показники поточної лiквiдностi (вiдображають спiввiдношення оборотних активiв до суми поточних зобов'язань) на кiнець 2019 року 0,06, що свiдчить про низьку платоспроможiсть Товариства. Поточнi зобов'язання забезпечуються поточними активами лише на 6 %. Товариство не утримує та не випускає фiнансовi iнструменти з метою їх продажу. Кошти розмiщуються у фiнансових установах, якi на момент вiдкриття рахунку мають надiйну репутацiю та мiнiмальний ризик дефолту. Проте використання цього пiдходу не дозволяє запобiгти виникненню збиткiв у випадку бiльш суттєвих змiн на ринку. Товариство здiйснює торговi операцiї тiльки з перевiреними i платоспроможними клiєнтами на внутрiшньому та зовнiшньому ринках. Iншi ризики вiдстежуються i аналiзуються у кожному конкретному випадку. Мета управлiння фiнансовими ризиками є їх мiнiмiзацiя або мiнiмiзацiя їх наслiдкiв.
Посилання на власний кодекс корпоративного управління, яким керується емітент Товариство в своїй дiяльностi не керується власним кодексом корпоративного управлiння. Вiдповiдно до вимог чинного законодавства України, Товариство не зобов'язане мати власний кодекс корпоративного управлiння. Статтею 33 Закону України "Про акцiонернi товариства", питання затвердження принципiв (кодексу) корпоративного управлiння Товариства вiднесено до виключної компетенцiї загальних зборiв акцiонерiв. Загальними зборами акцiонерiв АТ "ГОТЕЛЬ "ГРАДЕЦЬКИЙ" кодекс корпоративного управлiння не затверджувався. У зв'язку з цим, посилання на власний кодекс корпоративного управлiння, яким керується Товариство, не наводиться
Посилання на кодекс корпоративного управління фондової біржі, об'єднання юридичних осіб або інший кодекс корпоративного управління, який емітент добровільно вирішив застосовувати Товариство не користується кодексом корпоративного управлiння фондової бiржi, об'єднання юридичних осiб або iншим кодексом корпоративного управлiння. Товариством не приймалося рiшення про добровiльне застосування перелiчених кодексiв. У зв'язку з цим, посилання на зазначенi в цьому пунктi кодекси не наводяться
Посилання на всю відповідну інформацію про практику корпоративного управління, застосовувану понад визначені законодавством вимоги Принципи корпоративного управлiння, що застосовуються Товариством в своїй дiяльностi, визначенi чинним законодавством України та Статутом. Будь-яка iнша практика корпоративного управлiння не застосовує.
У разі якщо емітент відхиляється від положень кодексу корпоративного управління, зазначеного в абзацах другому або третьому пункту 1 цієї частини, надайте пояснення, від яких частин кодексу корпоративного управління такий емітент відхиляється і причини таких відхилень. У разі якщо емітент прийняв рішення не застосовувати деякі положення кодексу корпоративного управління, зазначеного в абзацах другому або третьому пункту 1 цієї частини, обґрунтуйте причини таких дій Iнформацiя щодо вiдхилень вiд положень кодексу корпоративного управлiння не наводиться, оскiльки Товариство не має власного кодексу корпоративного управлiння та не користується кодексами корпоративного управлiння iнших пiдприємств, установ, органiзацiй.
Інформація про наглядову раду та виконавчий орган емітента -
Порядок призначення та звільнення посадових осіб емітента. Інформація про будь-які винагороди або компенсації, які мають бути виплачені посадовим особам емітента в разі їх звільнення Посадовими особами Товариства є: Голова та члени Наглядової ради Директор Головний бухгалтер Наглядова рада обирається Загальними зборами акцiонерiв Товариства у кiлькостi 3х осiб шляхом кумулятивного голосування з числа фiзичних осiб, якi мають повну цивiльну дiєздатнiсть (п.7.3.5 Статуту). До складу Наглядової ради обираються акцiонери або особи, якi представляють їхнi iнтереси (далi - представники акцiонерiв), або незалежнi директори, про що зазначається в бюлетенi для кумулятивного голосування при їх обраннi. Член Наглядової ради, обраний як представник акцiонера (групи акцiонерiв) може бути замiнений таким акцiонером (групою акцiонерiв) у будь-який час в порядку, визначеному чинним законодавством. Голова Наглядової ради обирається членами Наглядової ради з їх числа простою бiльшiстю голосiв вiд кiлькiсного складу Наглядової ради. Головою наглядової ради акцiонерного товариства не може бути обрано члена наглядової ради, який протягом попереднього року був головою колегiального виконавчого органу або Директором Товариства. Повноваження члена Наглядової ради дiйснi з моменту його обрання загальними зборами. Загальнi збори можуть прийняти рiшення про дострокове припинення повноважень членiв наглядової ради, причому всiх її членiв. Повноваження члена Наглядової ради достроково припиняються без рiшення Загальних зборiв, у разi: - за його бажанням за умови письмового повiдомлення про це Товариства за два тижнi; - в разi неможливостi виконання обов'язкiв члена Наглядової ради за станом здоров'я; - в разi набрання законної сили вироком чи рiшенням суду, яким його засуджено до покарання, що виключає можливiсть виконання обов'язкiв члена Наглядової ради; - в разi смертi, визнання його недiєздатним, обмежено дiєздатним, безвiсно вiдсутнiм, померлим. Директор обирається наглядовою радою(п.7.3.2.п.п. (є) Статуту). Термiн його повноважень встановлюється цим же рiшенням наглядової ради. Повноваження Директора Товариства припиняються одночасно з прийняттям вiдповiдного рiшення. Повноваження директора припиняються: 1) за рiшенням Наглядової ради; 2) при звiльненнi з товариства; 3) у випадках, передбачених контрактом з ним. Головний бухгалтер призначається та звiльняється згiдно з наказом Директора Товариства. У звiтному роцi звiльнень посадових осiб, яким мають бути виплаченi винагороди при звiльненнi не вiдбувалося. Будь-якi винагороди або компенсацiї, якi мають бути виплаченi посадовим особам Товариства в разi їх звiльнення, не передбачено i не виплачувалися.
Повноваження посадових осіб емітента Повноваження членiв Наглядової ради визначенi чинним законодавством України, Статутом, Положенням про Наглядову раду, а також контрактами, що укладаються з членами наглядової ради. Згiдно п. 7.3.2. До виключної компетенцiї Наглядової ради належить: 7.3.2.1. затвердження в межах своєї компетенцiї положень, якими регулюються питання, пов'язанi з дiяльнiстю товариства, крiм тих, що вiднесенi до виключної компетенцiї загальних зборiв та тих, що рiшенням Наглядової ради переданi для затвердження Директору; 7.3.2.2. затвердження Положення про винагороду Директора; 7.3.2.3. затвердження звiту про винагороду Директора; 7.3.2.4. пiдготовка проекту порядку денного Загальних зборiв акцiонерiв, прийняття рiшення про дату їх проведення та про включення пропозицiй до проекту порядку денного, крiм випадку скликання акцiонерами позачергових Загальних зборiв акцiонерiв, пiдготовка проектiв рiшень з питань проекту порядку денного; 7.3.2.5. формування тимчасової лiчильної комiсiї у разi скликання Загальних зборiв акцiонерiв Наглядовою радою; 7.3.2.6. затвердження форми i тексту бюлетеня для голосування; 7.3.2.7. прийняття рiшення про проведення чергових та позачергових Загальних зборiв акцiонерiв; 7.3.2.8. прийняття рiшення про продаж ранiше викуплених Товариством акцiй; 7.3.2.9. прийняття рiшення про розмiщення Товариством iнших цiнних паперiв, крiм акцiй, на суму, що не перевищує 25 вiдсоткiв вартостi активiв Товариства; 7.3.2.10. прийняття рiшення про викуп розмiщених Товариством iнших цiнних паперiв, крiм акцiй; 7.3.2.11. затвердження ринкової вартостi майна у випадках, передбачених чинним законодавством; 7.3.2.12. обрання та припинення повноважень Директора; 7.3.2.13. затвердження умов контракту, який укладатиметься з Директором, встановлення розмiру його винагороди; 7.3.2.14. прийняття рiшення про вiдсторонення Директора вiд виконання його повноважень та обрання особи, яка тимчасово здiйснюватиме повноваження Директора; 7.3.2.15. здiйснення контролю за своєчаснiстю надання (опублiкування) Товариством достовiрної iнформацiї про його дiяльнiсть вiдповiдно до законодавства, опублiкування Товариством iнформацiї про принципи (кодекс) корпоративного управлiння товариства; 7.3.2.16. розгляд звiту Директора органу та затвердження заходiв за результатами його розгляду; 7.3.2.17. обрання реєстрацiйної комiсiї, крiм випадку скликання акцiонерами позачергових Загальних зборiв акцiонерiв; 7.3.2.18. обрання зовнiшнього аудитора або аудиторської фiрми Товариства для проведення аудиторської перевiрки за результатами поточного або минулого року та визначення умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розмiру оплати його послуг; 7.3.2.19. затвердження рекомендацiй загальним зборам за результатами розгляду висновку зовнiшнього незалежного аудитора або аудиторської фiрми Товариства для прийняття рiшення щодо нього; 7.3.2.20. визначення дати складення перелiку осiб, якi мають право на отримання дивiдендiв, порядку та строкiв виплати дивiдендiв; 7.3.2.21. визначення дати складення перелiку акцiонерiв, якi мають бути повiдомленi про проведення Загальних зборiв акцiонерiв та забезпечення складання перелiку акцiонерiв, якi мають право на участь у Загальних зборах акцiонерiв; 7.3.2.22. вирiшення питань про участь Товариства у промислово-фiнансових групах та iнших об'єднаннях, вирiшення питань про створення та/або участь в будь-яких юридичних особах, їх реорганiзацiю та лiквiдацiю; 7.3.2.23 вирiшення питань про створення, реорганiзацiю та/або лiквiдацiю структурних та/або вiдокремлених пiдроздiлiв Товариства; 7.3.2.24. вирiшення питань у випадках, передбачених чинним законодавством в разi злиття, приєднання, подiлу, видiлу або перетворення Товариства; 7.3.2.25. прийняття рiшення про надання згоди на вчинення значного правочину або про попереднє надання згоди на вчинення такого правочину вiдповiдно до вимог законодавства, та про надання згоди на вчинення правочинiв iз заiнтересованiстю вiдповiдно до вимог законодавства; 7.3.2.26. визначення ймовiрностi визнання Товариства неплатоспроможним внаслiдок прийняття ним на себе зобов'язань або їх виконання, у тому числi внаслiдок виплати дивiдендiв або викупу акцiй; 7.3.2.27. прийняття рiшення про залучення (обрання) суб'єкта оцiночної дiяльностi (оцiнювача) майна, затвердження умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розмiру оплати його послуг; 7.3.2.28. прийняття рiшення про обрання (замiну) депозитарної установи, яка надає Товариству послуги, затвердження умов договору, що укладатиметься з нею, встановлення розмiру оплати її послуг; 7.3.2.29. Надсилання оферти акцiонерам вiдповiдно до вимог законодавства. 7.3.2.30. контроль за дiяльнiстю Директора Товариства; Питання, що належать до виключної компетенцiї Наглядової ради, не можуть вирiшуватись iншими органами Товариства, крiм Загальних зборiв акцiонерiв. 7.3.3. До компетенцiї Наглядової ради також належить: 7.3.3.1 затвердження за поданням Директора органiзацiйної структури Товариства; 7.3.3.2. затвердження фонду оплати працi i фонду соцiальних витрат на рiк (будь-яких виплат, що не входять до складу фонду оплати працi, якi не пов'язанi безпосередньо з виробничим процесом i призначенi для соцiального забезпечення переважно працiвникiв Товариства, а також будь-яких витрат невиробничого призначення); 7.3.3.3. прийняття рiшення про участь Товариства в створеннi господарських товариств, про iнвестування коштiв та майна Товариства в частки, паї в статутних капiталах юридичних осiб та в цiннi папери; 7.3.3.4. прийняття рiшення про продаж, передачу, цiнних паперiв та вiдчуження (вiдступлення), передачу часток, паїв в статутних капiталах юридичних осiб; 7.3.3.5. прийняття рiшення про дарування активiв Товариства; 7.3.3.6. розгляд квартальних звiтiв Директора; 7.3.3.7. укладання колективного договору Товариства вiд iменi власника (як уповноважений орган власника); 7.3.3.8. прийняття рiшення про притягнення до майнової або дисциплiнарної вiдповiдальностi посадових осiб органiв Товариства; 7.3.3.9. iнiцiювання порушення справи про притягнення до майнової або кримiнальної вiдповiдальностi посадових осiб органiв Товариства; 7.3.3.10. затвердження за поданням Директора бiзнес-планiв, фiнансового плану Товариства на рiк; 7.3.3.11. призначення виконуючого обов'язки Директора у разi дострокового припинення або закiнчення термiну дiї контракту з Директором, а також у разi вiдсутностi Директора на роботi бiльше 5 (п'яти) робочих днiв; 7.3.3.12. iнiцiювання проведення аудиторських перевiрок фiнансово-господарської дiяльностi Товариства; 7.3.3.13. надання Директору Товариства попередньої письмової згоди на: а) придбання основних засобiв та нематерiальних активiв невиробничого призначення вартiстю та здiйснення невиробничих витрат вартiстю бiльше 10 000 (десяти тисяч) гривень; б) придбання основних засобiв виробничого призначення вартiстю бiльше 50 000 (п'ятдесяти тисяч) грн.; в) безкоштовну передачу, заставу майна та майнових прав Товариства, передачу в iпотеку майна, а також передачу в оренду юридичним та фiзичним особам майна Товариства; г) продаж, обмiн, списання основних засобiв та нематерiальних активiв Товариства первiсною вартiстю бiльше 10 000 грн.; ?) укладання кредитних угод, угод поруки, надання гарантiй, договорiв iпотеки; д) випуск, врахування, купiвлю-продаж, авалювання векселiв; е) надання Товариством позик, фiнансової та благодiйної допомоги; є) укладання та розiрвання договорiв оренди земельних дiлянок, внесення змiн i доповнень до них; ж) придбання та продаж нерухомого майна; з) укладання iнших договорiв на суму, що перевищує 100 000 (сто тисяч) гривень; и) укладати будь-якi договори, доповнення, додатки щодо змiн умов електропостачання Товариству, в т.ч. змiни лiмiтiв на постачання, змiни потужностi та будь-якi iншi дiї з ПАТ "Чернiгiвобленерго", Чернiгiвськими мiськими електричними мережами ПАТ "Чернiгiвобленерго" та iншими органiзацiями, що постачають енергоносiї. 7.3.3.14. затвердження ринкової вартостi майна, яким iнвестори сплачують за акцiї Товариства при їх емiсiї, затвердження ринкової вартостi акцiй Товариства Виконавчий орган. До компетенцiї даного органу належить вирiшення всiх питань, пов'язаних з керiвництвом поточною дiяльнiстю Товариства, крiм питань, що належать до виключної компетенцiї Загальних зборiв акцiонерiв та Наглядової ради Товариства. Права та обов'язки виконавчого органу Товариства визначаються чинним законодавством, статутом Товариства. До компетенцiї Директора належить (п.7.4.2 Статуту): а) розпорядження майном i коштами Товариства вiдповiдно до Статуту; б) затвердження iнструкцiй та iнших внутрiшнiх нормативних актiв з питань, що не входять до компетенцiї Загальних зборiв акцiонерiв та Наглядової ради; в) приймання на роботу та звiльнення з роботи всiх працiвникiв Товариства, його фiлiй та представництв; г) заохочення та притягнення до дисциплiнарної вiдповiдальностi всiх працiвникiв Товариства, його фiлiй та представництв; г1) вiдкриття рахункiв в банках та рахункiв в цiнних паперах в депозитарних установах i в Центральному депозитарiї, розпорядження цими рахунками i пiдписання розрахункових документiв i розпоряджень стосовно них; д) прийняття рiшення про змiну мiсцезнаходження Товариства; е) здiйснення будь-яких iнших дiй, необхiдних для досягнення цiлей Товариства та не вiднесених до компетенцiї Загальних зборiв акцiонерiв, Наглядової ради. Згiдно п. 7.4.3 Статуту: Директор без довiреностi дiє вiд iменi Товариства, представляє його iнтереси в органах державної влади i органах мiсцевого самоврядування, iнших органiзацiях, у вiдносинах з юридичними та фiзичними особами в Українi та за кордоном, веде переговори, видає довiреностi, видає накази та дає розпорядження, обов'язковi для виконання всiма працiвниками Товариства, вчиняє правочини з урахуванням встановлених Статутом обмежень. Головний бухгалтер має повноваження згiдно чинного законодавства у тому числi: - дiяти вiд iменi бухгалтерiї пiдприємства, представляти iнтереси пiдприємства у взаємовiдносинах зi структурними пiдроздiлами та iншими органiзацiями з господарсько-фiнансових та iнших питань; - в межах своєї компетенцiї пiдписувати та вiзувати документи; - самостiйно вести листування зi структурними пiдроздiлами пiдприємства, а також з iншими органiзацiями з питань, якi належать до компетенцiї бухгалтерiї та не вимагають рiшення керiвника пiдприємства; - вносити на розгляд керiвника пiдприємства пропозицiї по вдосконаленню роботи, пов'язаної з обов'язками головного бухгалтера; - вносити пропозицiї керiвнику пiдприємства: про притягнення до матерiальної та дисциплiнарної вiдповiдальностi посадових осiб за результатами перевiрок; про заохочення працiвникiв, що вiдзначилися; - в межах своєї компетенцiї повiдомляти керiвнику пiдприємства про всi виявленi недолiки в дiяльностi пiдприємства та вносити пропозицiї щодо їх усунення; - вимагати та отримувати у фахiвцiв iнформацiю та документи, необхiднi для виконання його посадових обов'язкiв; - залучати фахiвцiв усiх структурних пiдроздiлiв до виконання покладених на нього завдань; - вимагати вiд керiвника пiдприємства (iнших керiвникiв) сприяння у виконаннi обов'язкiв i реалiзацiї своїх прав як головного бухгалтера
Інформація аудитора щодо звіту про корпоративне управління Акцiонерам АТ "ГОТЕЛЬ "ГРАДЕЦЬКИЙ" Нацiональнiй комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку ЗВIТ НЕЗАЛЕЖНОГО АУДИТОРА З НАДАННЯ ОБГРУНТОВАНОЇ ВПЕВНЕНОСТI щодо iнформацiї, наведеної вiдповiдно до вимог пунктiв 5-9 частини 3 статтi 40-1 Закону України "Про цiннi папери та фондовий ринок" у Звiтi про корпоративне управлiння АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ГОТЕЛЬ "ГРАДЕЦЬКИЙ" (надалi - Замовник) за 2019 рiк Чернiгiв - 2020 ОСНОВНI ВIДОМОСТI ПРО ЗАМОВНИКА: Повне найменування АКЦIОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ГОТЕЛЬ "ГРАДЕЦЬКИЙ" Код за ЄДРПОУ 14231468 Мiсцезнаходження 14005, мiсто Чернiгiв, пр-т Миру, буд. 68 Дата державної реєстрацiї 17.07.1996 ВСТУПНИЙ ПАРАГРАФ Звiт складено за результатами виконання завдання ТОВ "РФС-АУДИТ" (номер реєстрацiї у Реєстрi аудиторiв та суб'єктiв аудиторської дiяльностi - №2538), на пiдставi договору №14 вiд 28 сiчня 2020 року та у вiдповiдностi до: - Закону України ""Про аудит фiнансової звiтностi та аудиторську дiяльнiсть" вiд 31.12.2017 року № 2258-VIII; - Мiжнародного стандарту завдань з надання впевненостi 3000 "Завдання з надання впевненостi, що не є аудитом чи оглядом iсторичної фiнансової iнформацiї (переглянутий)" - (надалi - МСЗНВ 3000). Цей звiт мiстить результати виконання завдання з надання обгрунтованої впевненостi щодо iнформацiї, наведеної вiдповiдно до вимог пунктiв 5-9 частини 3 статтi 40-1 Закону України "Про цiннi папери та фондовий ринок" у Звiтi про корпоративне управлiння, що є складовою частиною Звiту керiвництва АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ГОТЕЛЬ "ГРАДЕЦЬКИЙ" (надалi - iнформацiя Звiту про корпоративне управлiння) за рiк, що закiнчився 31 грудня 2019 року, й включає: - опис основних характеристик систем внутрiшнього контролю i управлiння ризиками Замовника; - перелiк осiб, якi прямо або опосередковано є власниками значного пакета акцiй Замовника; - iнформацiю про будь-якi обмеження прав участi та голосування акцiонерiв (учасникiв) на загальних зборах Замовника; - опис порядку призначення та звiльнення посадових осiб Замовника; - опис повноважень посадових осiб Замовника. Iнформацiю Звiту про корпоративне управлiння було складено управлiнським персоналом вiдповiдно до вимог (надалi - встановленi критерiї): - пунктiв 5-9 частини 3 статтi 40-1 Закону України "Про цiннi папери та фондовий ринок"; - "Положення про розкриття iнформацiї емiтентами цiнних паперiв", затвердженого рiшення НКЦПФР 03.12.2013 № 2826 (з подальшими змiнами та доповненнями) в частинi вимог щодо iнформацiї, зазначеної у пiдпунктах 5-9 пункту 4 роздiлу VII додатка 38 до цього Положення. Визначенi вище критерiї застосовуються виключно для iнформацiї Звiту про корпоративне управлiння, що складається для цiлей подання регулярної (рiчної) iнформацiї про емiтента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числi шляхом подання до Нацiональної комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку вiдповiдно до вимог статтi 40 Закону України "Про цiннi папери та фондовий ринок". ВIДПОВIДАЛЬНIСТЬ ЗА IНФОРМАЦIЮ ЗВIТУ ПРО КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛIННЯ Управлiнський персонал Замовника несе вiдповiдальнiсть за складання i достовiрне подання iнформацiї Звiту про корпоративне управлiння вiдповiдно до встановлених критерiїв та за таку систему внутрiшнього контролю, яку управлiнський персонал визначає потрiбною для того, щоб забезпечити складання iнформацiї Звiту про корпоративне управлiння, що не мiстить суттєвих викривлень внаслiдок шахрайства або помилки. Тi, кого надiлено найвищими повноваженнями, несуть вiдповiдальнiсть за нагляд за процесом формування iнформацiї Звiту про корпоративне управлiння Замовника. Вiдповiдно до законодавства України (ст. 7 закону України "Про аудит фiнансової звiтностi та аудиторську дiяльнiсть") посадовi особи Замовника несуть вiдповiдальнiсть за повноту i достовiрнiсть документiв та iншої iнформацiї, що були наданi Аудитору для виконання цього завдання. ВIДПОВIДАЛЬНIСТЬ АУДИТОРА ЗА ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ З НАДАННЯ ОБГРУНТОВАНОЇ ВПЕВНЕНОСТI ЩОДО IНФОРМАЦIЇ ЗВIТУ ПРО КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛIННЯ Метою завдання з надання впевненостi було отримання обгрунтованої впевненостi, що iнформацiя Звiту про корпоративне управлiння в цiлому не мiстить суттєвого викривлення внаслiдок шахрайства або помилки, та складання звiту аудитора, що мiстить нашу думку. Обгрунтована впевненiсть є високим рiвнем впевненостi, проте не гарантує, що виконане завдання з надання впевненостi вiдповiдно до МСЗНВ 3000, завжди виявить суттєве викривлення, коли таке iснує. Викривлення можуть бути результатом шахрайства або помилки; вони вважаються суттєвими, якщо окремо або в сукупностi, як обгрунтовано очiкується, вони можуть впливати на рiшення користувачiв, що приймаються на основi цiєї iнформацiї Звiту про корпоративне управлiння. Виконуючи завдання з надання впевненостi вiдповiдно до вимог МСЗНВ 3000, ми використовуємо професiйне судження та професiйний скептицизм протягом всього завдання. Загальний комплекс здiйснених процедур отримання аудиторських доказiв, зокрема, але не виключно, був направлений на: 1) отримання розумiння Замовника як середовища функцiонування системи корпоративного управлiння: обов'язковiсть формування наглядової ради, можливiсть застосування одноосiбного виконавчого органу, особливостi функцiонування органу контролю (ревiзору або ревiзiйної комiсiї); 2) дослiдження прийнятих внутрiшнiх документiв, якi регламентують функцiонування органiв корпоративного управлiння; 3) дослiдження змiсту функцiй та повноважень загальних зборiв Замовника; 4) дослiдження повноважень та форми функцiонування наглядової ради: склад, наявнiсть постiйних або тимчасових комiтетiв, наявнiсть служби внутрiшнього аудиту, наявнiсть корпоративного секретаря; 5) дослiдження форми функцiонування органу перевiрки фiнансово-господарської дiяльностi Замовника: наявнiсть ревiзiйної комiсiї, або окремої посади ревiзора; 6) дослiдження повноважень та форми функцiонування виконавчого органу Замовника: наявнiсть колегiального або одноосiбного виконавчого органу товариства. Ми несемо вiдповiдальнiсть за формування нашого висновку, який грунтується на аудиторських доказах, отриманих до дати цього звiту внаслiдок дослiдження зокрема, але не виключно, таких джерел як: Кодексу корпоративного управлiння, протоколiв засiдання наглядової ради, протоколiв засiдання виконавчого органу, протоколiв зборiв акцiонерiв, внутрiшнiх регламентiв щодо призначення та звiльнення посадових осiб, трудовi угоди (контракти) з посадовими особами Замовника, данi депозитарiю про склад акцiонерiв. Окрiм того, ми: - iдентифiкуємо та оцiнюємо ризики суттєвого викривлення iнформацiї Звiту про корпоративне управлiння внаслiдок шахрайства чи помилки, розробляємо та виконуємо аудиторськi процедури у вiдповiдь на цi ризики, та отримуємо аудиторськi докази, що є достатнiми та прийнятними для використання їх як основи для нашої думки. Ризик невиявлення суттєвого викривлення внаслiдок шахрайства є вищим, нiж для викривлення внаслiдок помилки, оскiльки шахрайство може включати змову, пiдробку, навмиснi пропуски, невiрнi твердження або нехтування заходами внутрiшнього контролю; - отримуємо розумiння заходiв внутрiшнього контролю, що стосуються завдання з надання впевненостi, для розробки аудиторських процедур, якi б вiдповiдали обставинам, а не для висловлення думки щодо ефективностi системи внутрiшнього контролю; - оцiнюємо прийнятнiсть застосованих полiтик та вiдповiдних розкриттiв iнформацiї, зроблених управлiнським персоналом; - оцiнюємо загальне подання, структуру та змiст iнформацiї Звiту про корпоративне управлiння включно з розкриттями iнформацiї, а також те, чи показує iнформацiя Звiту про корпоративне управлiння операцiї та подiї, що було покладено в основу її складання, так, щоб досягти достовiрного вiдображення. Ми повiдомляємо тим, кого надiлено найвищими повноваженнями, iнформацiю про запланований обсяг та час проведення процедур виконання завдання з надання впевненостi та суттєвi аудиторськi результати, виявленi пiд час виконання такого завдання, включаючи будь-якi суттєвi недолiки системи внутрiшнього контролю, якi були виявленi; - ми також надаємо тим, кого надiлено найвищими повноваженнями, твердження, що ми виконали доречнi етичнi вимоги щодо незалежностi, та повiдомляємо їх про всi зв'язки та iншi питання, якi могли б обгрунтовано вважатись такими, що впливають на нашу незалежнiсть, а також, де це застосовано, щодо вiдповiдних застережних заходiв. З перелiку всiх питань, iнформацiя щодо яких надавалась тим, кого надiлено найвищими повноваженнями, ми визначили тi, що мали найбiльше значення пiд час виконання завдання з надання впевненостi щодо iнформацiї Звiту про корпоративне управлiння фiнансової звiтностi поточного перiоду, тобто тi, якi є ключовими питаннями виконання такого завдання. ОСНОВА ДЛЯ ДУМКИ Прийняття та процес виконання цього завдання здiйснювалося з врахуванням полiтик та процедур системи контролю якостi, якi розроблено ТОВ "РФС-АУДИТ" вiдповiдно до вимог Мiжнародного стандарту контролю якостi 1 "Контроль якостi для фiрм, що виконують аудити та огляди фiнансової звiтностi, а також iншi завдання з надання впевненостi i супутнi послуги". Метою створення та пiдтримання системи контролю якостi ТОВ "РФС-АУДИТ", є отримання достатньої впевненостi у тому, що: (a) сама фiрма та її персонал дiють вiдповiдно до професiйних стандартiв, законодавчих i регуляторних вимог; та (b) звiти, якi надаються фiрмою або партнерами iз завдання, вiдповiдають обставинам. Ми виконали завдання з надання обгрунтованої впевненостi вiдповiдно до МСЗНВ 3000. Нашу вiдповiдальнiсть згiдно з цим стандартом викладено в роздiлi "Вiдповiдальнiсть аудитора за виконання завдання з надання обгрунтованої впевненостi" нашого звiту. Ми є незалежними по вiдношенню до Замовника згiдно з Кодексом етики професiйних бухгалтерiв Ради з мiжнародних стандартiв етики для бухгалтерiв ("Кодекс РМСЕБ") та етичними вимогами, застосовними в Українi до нашого завдання з надання впевненостi щодо iнформацiї Звiту про корпоративне управлiння, а також виконали iншi обов'язки з етики вiдповiдно до цих вимог та Кодексу РМСЕБ. Ми вважаємо, що отриманi нами аудиторськi докази є достатнiми i прийнятними для використання їх як основи для нашої думки. ДУМКА Ми виконали завдання з надання обгрунтованої впевненостi щодо iнформацiї Звiту про корпоративне управлiння АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ГОТЕЛЬ "ГРАДЕЦЬКИЙ", що включає опис основних характеристик систем внутрiшнього контролю i управлiння ризиками, перелiк осiб, якi прямо або опосередковано є власниками значного пакета акцiй, iнформацiю про будь-якi обмеження прав участi та голосування акцiонерiв (учасникiв) на загальних зборах, опис порядку призначення та звiльнення посадових осiб, опис повноважень посадових осiб за рiк, що закiнчився 31 грудня 2019 року. На нашу думку, iнформацiя Звiту про корпоративне управлiння складена у усiх суттєвих аспектах, вiдповiдно до вимог пунктiв 5-9 частини 3 статтi 40-1 Закону України "Про цiннi папери та фондовий ринок" та пiдпунктiв 5-9 пункту 4 роздiлу VII додатка 38 до "Положення про розкриття iнформацiї емiтентами цiнних паперiв". IНША IНФОРМАЦIЯ ЗВIТУ ПРО КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛIННЯ Управлiнський персонал Замовника несе вiдповiдальнiсть за iншу iнформацiю, яка включається до Звiту про корпоративне управлiння вiдповiдно до вимог частини 3 статтi 40-1 Закону України "Про цiннi папери та фондовий ринок" та подається в такому звiтi з врахуванням вимог пiдпунктiв 1-4 пункту 4 роздiлу VII додатка 38 до "Положення про розкриття iнформацiї емiтентами цiнних паперiв", затвердженого рiшення НКЦПФР 03.12.2013 № 2826 (з подальшими змiнами та доповненнями) (надалi - iнша iнформацiя Звiту про корпоративне управлiння). Iнша iнформацiя Звiту про корпоративне управлiння включає: 1) посилання на: а) власний кодекс корпоративного управлiння, яким керується Замовник; б) iнший кодекс корпоративного управлiння, який Замовник добровiльно вирiшив застосовувати; в) всю вiдповiдну iнформацiю про практику корпоративного управлiння, застосовувану понад визначенi законодавством вимоги. 2) якщо Замовник вiдхиляється вiд положень кодексу корпоративного управлiння, зазначеного в пiдпунктах "а" або "б" пункту 1 - пояснення Замовника, вiд яких частин кодексу корпоративного управлiння вiн вiдхиляється i причини таких вiдхилень. Якщо Замовник прийняв рiшення не застосовувати деякi положення кодексу корпоративного управлiння, зазначеного в пiдпунктах "а" або "б" пункту 1, вiн обгрунтовує причини таких дiй; 3) iнформацiю про проведенi загальнi збори акцiонерiв (учасникiв) та загальний опис прийнятих на зборах рiшень; 4) персональний склад наглядової ради та колегiального виконавчого органу (за наявностi) Замовника, їхнiх комiтетiв (за наявностi), iнформацiю про проведенi засiдання та загальний опис прийнятих на них рiшень. Наша думка щодо iнформацiї Звiту про корпоративне управлiння не поширюється на iншу iнформацiю Звiту про корпоративне управлiння, i ми не надаємо висновок з будь-яким рiвнем впевненостi щодо такої iнформацiї. У зв'язку з виконанням завдання з надання впевненостi нашою вiдповiдальнiстю, згiдно вимог частини 3 статтi 40-1 Закону України "Про цiннi папери та фондовий ринок", є перевiрити iншу iнформацiю Звiту про корпоративне управлiння, та при цьому розглянути, чи iснує суттєва невiдповiднiсть мiж iншою iнформацiєю та iнформацiєю Звiту про корпоративне управлiння, або нашими знаннями, отриманими пiд час виконання завдання з надання впевненостi, або чи ця iнша iнформацiя має вигляд такої, що мiстить суттєве викривлення. Якщо на основi проведеної нами роботи ми доходимо висновку, що iснує суттєве викривлення цiєї iншої iнформацiї, ми зобов'язанi повiдомити про цей факт. Ми не виявили таких фактiв, якi б необхiдно було включити до звiту. До цього додається Рiчний звiт керiвництва Замовника за 2020 рiк Повне найменування юридичної особи вiдповiдно до установчих документiв ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "РФС-АУДИТ" Номер реєстрацiї в Реєстрi аудиторiв та суб'єктiв аудиторської дiяльностi №2538 Мiсцезнаходження юридичної особи 14027, м. Чернiгiв. вул. Академiка Павлова, буд. 1, оф. 2 Керiвник групи iз виконання завдання, аудитор I.В. Пчелiнцева сертифiкат аудитора №005420 виданий рiшенням АПУ вiд 26.06.2003 року №124, номер реєстрацiї у Реєстрi аудиторiв та суб'єктiв аудиторської дiяльностi - №101160 Директор ТОВ "РФС-АУДИТ" I.В. Пчелiнцева вул. Академiка Павлова, буд. 1, оф. 2, м. Чернiгiв, 14000 Дата пiдпису: 21 квiтня 2020 року